بازی264000 دلاری پلی استیشن یک (10 بازی گران تاریخ پلی استیشن یک)

10/10 Spyro ($31,200)

یک نسخه از Spyro به قیمت 31000 دلار در وب سایت Heritage Auctions فروخته شد. این نسخه از بازی توسط شرکتی به نام WATA درجه بندی بالایی دریافت کرد. این به این معنی است که بازی‌های WATA وضعیت جعبه و چیزهای داخل آن را از 1-10 رتبه‌بندی می‌کنند و سپس وضعیت مهر و موم بازی را از C به A++ درجه‌بندی می‌کنند.

این نسخه دارای امتیاز WATA 9.6 A+ مهر و موم شده است. این به این معنی است که این کپی در واقع در شرایط بسیار عالی با خراش های بسیار جزئی است. بخشی از چیزی که این عنوان را بسیار گران می کند این است که اولین نسخه تولیدی بازی نیز هست. قبلاً در آوریل 2021، Spyro درجه بالاتری وجود داشت اما اولین نسخه تولیدی آن نبود.

9/10 Tekken($38,400)

Tekken در حراجی Heritage به قیمت 38400 دلار فروخته شد. این نسخه از بازی امتیاز WATA 9.4 A را دریافت کرد. این به این معنی است که بازی بهترین امتیاز را کسب نکرد اما در مجموع بسیار خوب بود.

این نوع بازی فوق العاده خاص است. در بالای درجه بندی آن، یک خطای برچسب امنیتی دوگانه روی آن وجود دارد که آن را بسیار نادر می کند. احتمالاً تکن دیگری مانند این وجود ندارد. Tekken همچنین یکی از پرفروش ترین فرنچایزهای بازی های مبارزه ای است که باید این بازی را به یک بازی بسیار پرطرفدار تبدیل کرده باشد.

8/10 Grand Theft Auto ($40,800)

حراج Heritage یک نسخه از Grand Theft Auto را به قیمت 40800 دلار در 29 اکتبر 2021 فروخت. این نسخه از Grand Theft Auto امتیاز مهر و موم شده WATA 9.6 A++ را دریافت کرد. این به این معنی است که جعبه در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و مهر و موم کامل بود.

7/10 Marvel Vs Capcom: Clash Of Super Heroes ($47,000)

Marvel vs Capcom: Clash of Super Heroes در وب سایت حراج طلایی به قیمت 47000 دلار فروخته شد. این بازی دارای امتیاز WATA 9.8 A++ است. این باعث می‌شود این بازی تقریباً از نظر رتبه‌بندی کامل باشد، به این معنی که به شرایطی که در آن تولید شده است بسیار نزدیک است.

6/10 Crash Bandicoot ($48,000)

در حراجی Heritage، بازی Crash Bandicoot به قیمت 48000 دلار فروخته شد. این بازی دارای امتیاز WATA 9.4 A مهر و موم شده است. این بهترین امتیاز در بین بسیاری از بازی های ارائه شده در این لیست نیست، اما همچنان یک امتیاز عالی برای این بازی خاص است. جعبه‌های جواهر پلی‌استیشن از شکستنی‌ترین قاب‌های بازی بودند.

این Crash Bandicoot در یکی از این موارد می آید و هنوز به درستی نگهداری می شود. این بازی یک بازی کلاسیک است که همیشه به عنوان معرفی یکی از اولین طلسم‌های پلتفرمینگ سونی به یاد می‌ماند: Crash Bandicoot. همچنین یکی از اولین پلتفرمرهایی بود که عناصر سه بعدی را معرفی کرد اما عمدتاً مانند یک پلتفرمر دو بعدی عمل می کرد.

5/10 Doom ($66,000)

Doom در پلی استیشن توانست در حراجی Heritage به قیمت 66000 دلار بفروشد. این یک کپی مهر و موم شده WATA 9.6 A+ بود که نسخه اولیه Ridged Longbox تولید شده بود. بازی‌های Ridged Longbox یکی از سخت‌ترین بازی‌ها برای کلکسیونرهای بازی پلی‌استیشن است. اینها جعبه‌های اصلی بازی‌های پلی‌استیشن قبل از اینکه به جعبه‌های سی‌دی جواهر منتقل شوند، بودند. اغلب اوقات با این جعبه‌ها بدرفتاری می‌شود، اما این یکی تقریباً سالم است.

4/10 Final Fantasy VII ($144,000)

Final Fantasy VII با قیمت خیره کننده 144000 دلار در حراجی Heritage فروخته شد. این بازی دارای امتیاز WATA 9.8 A+ مهر و موم شده است و تنها کپی از "شاهکار" اصلاح شده، نسخه بعدی تولید شده در شرایط خود است. بسیاری از این گونه های دیگر حفره ای در خود داشتند که نشان می داد یک نسخه تبلیغاتی یا کارمندی از بازی است.

3/10 Tomb Raider ($144,000)

حراج Heritage Tomb Raider را در مجموع 144000 دلار فروخت. این به عوامل زیادی مربوط می شود. این بازی امتیاز WATA 9.4 A را به دست آورد. در دنیای درجه بندی Tomb Raider، این یک معامله بزرگ است، زیرا یافتن بازی اصلی Tomb Raider در شرایطی تقریباً بی عیب و نقص بسیار نادر است.

2/10 Twisted Metal ($156,000)

Twisted Metal در حراجی Heritage به قیمت 156000 دلار فروخته شد. این بازی امتیاز WATA 9.6 A+ را دریافت کرد. علاوه بر این، این یک نوع است که به شکل اصلی Ridged Longbox ارائه می شود. همچنین یکی از نسخه های تولید اولیه است به این معنی که باید در سال 1995 ساخته می شد.

Twisted Metal همچنین سابقه بسیاری از مسابقه‌دهنده‌های رزمی را ایجاد کرد که پس از آن آمده‌اند. این بازی علاوه بر این با مضامینی که در طول سال‌ها تیره‌تر شده‌اند، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این واقعیت که این بازی در شرایط تقریباً عالی خود پیدا شد، شانسی خالص است و برای هر کسی که موفق به خرید آن شده است، یک درمان نادر است.

1/10 Resident Evil ($264,000)

Resident Evil به قیمت 264000 دلار در حراجی Heritage فروخته شد. این بازی دارای رتبه بندی WATA 9.6 A+ در یک Longbox Ridged است. این بازی نیز اتفاقاً در اولین تولید یکی است. بخشی از ماهیت گریزان این بازی در این واقعیت ظاهر می شود که در مجموع کمتر از ده نسخه در شرایط مهر و موم شده وجود دارد.

Resident Evil مراحلی را که برای گیمینگ برای گسترش ژانر وحشت بقا لازم بود را بیان کرد. در داستان و مکانیک خود انتخاب های جالب زیادی داشت. این نقص ها مانع از ایجاد تجربه ای نشد که توجه بازیکنان را به خود جلب کرد.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

​​​دیگران پسندیده اند

دسته بندی ها

ارتباط مستقیم وسریع​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید